سرپرست

ساخت وبلاگ

Outliner top.png

نگهبانان بیگانگان بسیار قدرتمند فضایی هستند که در DLC های مختلف اضافه شده اند. آنها را می توان در سیستم های از پیش تعیین شده ویژه و قمرهای رقیب در اندازه و جرم یافت. آنها با یک نماد جمجمه هم در جعبه قدرت ناوگان و هم در نقشه کهکشانی مشخص شده اند و شماره استحکام دقیق را فقط با حالت اشکال زدایی می توان مشاهده کرد. هر نگهبان یک زنجیره رویداد منحصر به فرد دارد. در حالی که می توان در حین اکتشاف بر روی یک نفر لگد زد ، اما می توان آنها را با کمک Enclave متصدی یافت. نگهبانان از سلامتی بسیار زیادی برخوردار هستند و فقط باید بازی اواسط اواخر را انجام دهند. با شکست بیشتر نگهبانان ، وضعیت فرصت رژه لویاتان را آغاز می کند.

نگهبانان پاداش های مختلفی دریافت می کنند تا بر اساس مشکل بازی آنها را قوی تر کنند. اگر ناوگان آنها حداقل 40 کیلوگرم باشد ، امپراطوری های هوش مصنوعی فقط به یک نگهبان حمله می کنند.

 

 فقط با فعال کردن Necroids DLC در دسترس است.

Empire با Reanimators یا Direction Civic Divic که یک سرپرست ارگانیک را می کشد ، گزینه ای را برای صدور یک پروژه ویژه به دست می آورد که هزینه 10000 تحقیق در جامعه را برای احیای نگهبان در سمت خود هزینه می کند. نگهبانان مجدداً نمی توانند در ناوگان ادغام شوند یا توسط دریاسالار فرماندهی شوند ، اما آنها در حالی که تنها 32 ظرفیت دریایی را به دست می آورند ، قدرت و قدرت اصلی خود را حفظ می کنند و آنها را حتی به خوبی در بازی های دیررس نیز بسیار مفید می کنند. بر خلاف کشتی های جنگی معمولی که انرژی و آلیاژ را مصرف می کنند ، نگهبانان متعلق به آنها باید تغذیه شوند و بنابراین از نظر غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

со حوله

که کهیر سیارک [править |править ко]

 فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

یک سیستم تصادفی در کهکشان دارای کمربند سیارکی است که حاوی 5 سیارک کریستالی منحصر به فرد با رسوبات 6-8 مواد معدنی و 6 سیارک غیر قابل انتخاب است که یکی از آنها صدای شبیه به هم تولید می کند. ورود به سیستم برای اولین بار یک پنجره رویداد را نشان می دهد که اشاره دارد که بیشتر از آنکه چشم را برآورده کند ، سیستم وجود دارد.

اگر سیستم با استارباس ادعا شود ، کهیر سیارک با MTTH زیر بر اساس تعداد ایستگاه های معدن ساخته شده بیدار می شود:

 

ایستگاه های معدن012345
میتم100 سال33. 3 سال11. 1 سال3. 7 سال1. 2 سال0. 4 سال

کندوهای سیارک فقط به عنوان سلاح های خود از کاردستی اعتصاب استفاده می کنند. در نتیجه کشتی های حامل پیشخوان های ایده آل هستند زیرا کهیر سیارک هیچ نقطه ای از خود را دفاع نمی کنند و راه اندازی شده است که اعتصاب صنایع دستی قبل از حمله به نگهبانان ، دشمن را درگیر و نابود می کند. علاوه بر این کشتی های حامل دارای دفاع از امتیاز هستند.

شکست هر 6 کهیر سیارک علاوه بر این اجازه می دهد تا سیستم با خیال راحت استخراج شود.

dreadnought خودکار [править |править ко]

 فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

یک سیستم تصادفی در کهکشان با دو جهان قابل سکونت توسط Dreadnought Automated ، یک کشتی جنگی باستانی قدیمی که در حالت گشت قفل شده است ، دفاع می شود. Dreadnought اتوماتیک از اجزای کشتی معمولی استفاده می کند و می توان به طور مناسب مقابله کرد.

شکست دادن Dreadnought خودکار دو گزینه زیر را ارائه می دهد:

قلعه enigmatic [править |править ко]

 فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

یک سیستم تصادفی کلاس A ستاره در کهکشان قلعه مبهم ، یک ایستگاه فضایی عظیم که توسط بسیاری از سکوهای دفاعی منحصر به فرد محافظت می شود ، قرار می دهد. قلعه مبهم از اجزای منظم استفاده می کند و می توان آن را به طور مناسب مقابله کرد. نصب شامل ایستگاه های زیر است:

  • 7 توپخانه T2
  • 1 توپخانه T2 1 Autocannon T3 1 Point Defense T3
  • 1 توپخانه T2 1 Autocannon T3
  • 1 Autocannon T3 1 Point Defense T3
  • 1 Autocannon T3
  • 8 Shield T6 7 Armor T5 1 رمزگذار Enigmatic 1 خازن سپر
  • 8 Shield T6 4 Armor T5 1 Decoder Enigmatic 1 خازن سپر
  • 4 سپر T6 3 زره پوش T5 1 خازن سپر
  • 2 سپر T6 2 زره پوش T5 2 سپر T6 1 خازن سپر
  • 1 زره پوش T5 4 Shield T6 1 خازن سپر
  • سنسور راکتور ماده تاریک T4
  • سنسور راکتور ماده تاریک T4
  • سنسور راکتور ماده تاریک T4
  • سنسور راکتور ماده تاریک T4
  • سنسور راکتور ماده تاریک T4

با شکست قلعه مبهم ، زنجیره ای از رویداد طولانی را آغاز می کند که برای به دست آوردن پاداش های خود باید تکمیل شود. اجازه دادن به تایمر در هر نقطه ای منقضی می شود و منجر به قدرت مجدد طاق می شود.

 

شمارهانتخابنتیجه
1تیم تخریب (1 ارتش حمل و نقل)اعزامی درآمد دارد اما ارتش گم می شود
افزایش قدرت محلی - با برآورد بالاتر (انرژی 500) (کشتی علمی) برویدطاقچه های طاق
افزایش قدرت محلی - با برآورد پایین تر (50 انرژی) (کشتی علمی) برویددرآمد حاصل از اعزامی
2حلقه های فلزی را در اطراف دو قطب باقیمانده قرار دهیدطاقچه های طاق
جستجوی تورفتگی های شکل توروس در قسمت اصلیطاقچه های طاق
توری فلزی را روی قطب ها تنظیم مجدد کنیددرآمد حاصل از اعزامی
مرکز و راست ترین قطب ها را از پایه خارج کنیدطاقچه های طاق
3تحقیقات سیستم خانگی - آغازطاقچه های طاق
تحقیقات سیستم خانگی - میانهموفقیت رویداد
تحقیقات سیستم خانگی - پایانطاقچه های طاق
تأمین ماده تاریک (10 - ماده تاریک) (کشتی علمی)موفقیت رویداد
استفاده از نیروی (1 کشتی نظامی)رویداد شکست خورد - طاق و تمام کشتی های موجود در سیستم از بین می روند ، هر سیاره قابل سکونت به دنیای مقبره تبدیل می شود و هر یک از آنها غیرقابل سکونت را به دنیای مذاب تبدیل می کند.
تحقیقات سیاه چاله (پروژه ویژه)موفقیت رویداد

با موفقیت در بررسی قلعه مبهم 1000-5000 تحقیق را در همه زمینه ها و همچنین باز کردن فناوری های رمزگذار مبهم و رمزگذار مبهم انجام می دهد.

دستگاه Infinity [править |править ко]

 فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

یک سیستم سیاه چاله در کهکشان به نام Gargantua دستگاه Infinity ، تنها نگهبان در بازی را که خصمانه نیست ، قرار می دهد. در ابتدا هیچ تعامل با دستگاه بی نهایت امکان پذیر نیست اما یک یا دو سال پس از کشف ، گاردین انتقال را ارسال می کند و یک پروژه ویژه را شروع می کند که به 360 روز نیاز دارد و حداقل یک رهبر دانشمند سطح 3 به پایان می رسد. تکمیل پروژه ویژه گزینه های زیر را فراهم می کند:

از طرف دیگر می توان به دستگاه بی نهایت حمله کرد و آن را مجبور به باز و پرخاشگرانه کرد. گاردین مجهز به لیزر ، اعتصاب صنایع دستی ، سپرهای سنگین و اجزای بازسازی است و فرار خوبی دارد. در نتیجه ، ناوگان محافظ با استفاده از سلاح های جنبشی پیشخوان ایده آل هستند. از بین بردن دستگاه Infinity اجازه می دهد تا برای 700-4000 ماده معدنی و 250-500 نفوذ تجزیه شود. از طرف دیگر ، امپراتوری هایی که آگاهی ژستالت نیستند می توانند ماهیت آن را مطالعه کنند تا به طور دائم ردیف بعدی تحقیقات مکانیکی پاپ را باز کند. از بین بردن دستگاه بی نهایت هر اصلاح کننده امپراتوری را از بین می برد.

50،000 امتیاز بدنه

125،000 سپر 0

    • پایه 0
    • برنامه های کاربردی 21،800
    • اصلاح کننده های لویاتان 104،000

    140 سرعت

    1 برابر اسلحه بی نهایت 0

    6 برابر دفاع از نقاط بی نهایت 0

    سیگنال افق [править |править ко]

    اگر زنجیره رویداد سیگنال Horizon وارد سیستم Gargantua شود ، چه اولین بار باشد یا نه ، دستگاه Infinity را با برقراری تماس برقرار کند و از شما 800 انرژی و مواد معدنی بخواهد. امتناع از هر یک از این دو گزینه باعث می شود که گاردین دوباره بخواهد بار دیگر کشتی وارد سیستم شود. پذیرش دستگاه بی نهایت مانند کشتی علمی سیگنال افق ناپدید می شود و یک سپرده تحقیق 10 جامعه را به Gargantua اضافه می کند.

    Wraith Spectral [править |править ко]

     فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

    Wraith Spectral یک نگهبان است که فقط در سالهای اواسط بازی می تواند ظاهر شود. یک پالسار تصادفی در کهکشان هنگام بررسی ، اصلاح کننده جوانه زنی پالس منحصر به فرد را نشان می دهد. اولین امپراطوری که پالسار را بررسی می کند ، یک پنجره رویداد نشان داده می شود که به تاریخ شروع بازی میانه و اشاره ای که سیستمی است که در آن Wraith طیفی تخم ریزی می کند ، نشان داده می شود.

    برخلاف سایر نگهبانان ، Wraith طیفی کاملاً متحرک است و می تواند به هر نقطه از کهکشان سفر کند. در یکی از سه رنگ تخم ریزی می شود: قرمز ، زرد یا آبی. در سیستم هایی که ستاره آنها دارای رنگ یکسان است (M برای Wraiths قرمز ، G برای Wraiths زرد و A یا B برای Wraiths آبی) Wraith طیف ی-50 ٪ زره و فرار را به دست می آورد. انواع دیگر ستاره ها باعث ایجاد این ضعف نمی شوند ، حتی اگر رنگ ذکر شده در توضیحات ستاره (به عنوان مثال غول های قرمز هیچ تاثیری ندارند). و همچنین در سیستم های باینری/سه گانه تحریک نمی شود. گذشته از Debuff ، تغییر رنگ کاملاً آرایشی است.

     

    • هال دارای 20K HP ، زره پوش 10k و فرار جدی 75 ٪ است. با کاهش Debuff فوق الذکر ، آن را به زره های 5K کاهش داد ، 25 ٪ فرار. بر این اساس ، سلاح های انرژی کوچک میزان لازم برای ردیابی و جایزه در مقابل زره را ارائه می دهند ، اما با نسبت بالا/زره پوش بالا ، اکثر ناوگان ها خوب عمل می کنند.
    • سلاح های آن 100 ٪ به هال ، 200 ٪ به زره پوش ، 50 ٪ به سپر ، با دقت 80 ٪ ، 75 ٪ ردیابی می پردازد.
    • ناوشکن ها یا کشتی های دریایی با اسلحه های کوچک و متوسط و سپرهای سنگین یا آبکاری کریستالی باید ایده آل و در دسترس باشند.
    • شکست آن ممکن است~قدرت ناوگان 5K ، با فرض یک ضد ساخت عالی. با~10K بازیکن قادر به شکست دادن آن حتی با شرایط زیر حد متوسط مانند اسلحه های بزرگ و یک سیستم پالسار است. این امر آن را به یکی از ضعیف ترین لویاتان ها تبدیل می کند ، اما به نوبه خود ابتلا به آن معمولاً مسئله است.
    • 20،000 هال امتیاز 10،000 زره 0 سپر 80 سرعت 75 ٪ فرار
    • / 520 avg dmg / day

     

    6x 450thz emitter 0

    Bio-Drive (Guardian) 0

    پیش بینی زیستی (سرپرست)

    سنسورهای زیستی (نگهبان) 0 0

    شکست Leviathan به یک اصلاح کننده امپراتوری دائمی با جلوه های زیر می دهد:

    Devourer Stellar [править |править ко]

     فقط با فعال کردن Leviathans DLC در دسترس است.

    یک سیستم تصادفی Class M Star در کهکشان روی سنسورها خالی ظاهر می شود اما Devourer Stellar را هنگام ورود نشان می دهد ، یک موجود درخشان Spaceboe که از ستاره ها تغذیه می کند. اگر Devourer Stellar مشغول کار باشد و حداقل 67 ٪ HP را از دست ندهد ، تا زمانی که Starbase غیرفعال نشود ، به یکی از سیستم های مهاجم حمله می کند و تا 90 روز تا عقب نشینی بماند. اگر این سیستم استعمار شود ، تمام سیارات تا 25 ٪ شادی و سکونت را دریافت می کنند تا زمانی که سرپرست ترک کند.

    سلاح های Devourer Stellar اکثراً انرژی و اژدرها هستند ، بنابراین سپر و دفاع نقطه یک پیشخوان مؤثر هستند. این دستگاه دارای بدنه و دفاع بسیار بالایی است ، اما هیچ زره یا سپر وجود ندارد و سلاح های زخمی مانند سلاح های پلاسما و پرتاب ذرات را به عنوان مؤثرترین پیشخوان تبدیل می کند.

    1 برابر پرتوی بلع

    4 برابر اژدر ستاره ای 0

    4x پلاسما ستاره ای 0

    لیزر ستاره 8x 0

    Bio-Drive (Guardian) 0

    رایانه جنگی ستاره ای (نگهبان) 0

      • دامنه سنسور 4 محدوده تشخیص هایپلن 8

      با شکست دادن Devourer Stellar ، این انتخاب را به مطالعه کیسه تخم مرغ یا مطالعه جسد می دهد ، که یک پروژه ویژه برای بررسی بقایای آن را صادر می کند که 60 روز طول می کشد تا به پایان برسد. پس از بررسی ، گزینه های زیر را ارائه می دهد:

      آواتار فاسد [править |править ко]

       فقط با DLC Stars Distant در دسترس است.

      یک سیستم به طور تصادفی با کرم چاله هنگام ورود اولین بار یک پنجره رویداد را به ارمغان می آورد ، با ذکر سیگنالی که از کرم چاله بیرون می آید و اشاره می کند که این کرم چاله خاص با بقیه متفاوت است. کاوش در کرم چاله ارتباط خود را به یک سیستم سه گانه در کهکشان بدون اتصالات هایپرلانی نشان می دهد. سیستم سعید توسط یک آواتار فاسد (با نام مستعار psionic) محافظت می شود. آواتار فقط از سلاح های انرژی استفاده می کند که زره پوش را نادیده می گیرد اما خسار ت-75 ٪ به سپرها را انجام می دهد. این دستگاه دارای شیرهای متوسط و قوی است اما زره پوش یا PD وجود ندارد و باعث می شود موشک و اعتصاب صنایع دستی بسیار مؤثر باشد.

      شکست دادن آواتار فاسد امکان دسترسی آزاد به سیستم را فراهم می کند ، که شامل دنیای GAIA است که هنگام بررسی ، ناهنجاری سطح V را نشان می دهد. در صورت هوشمندی دستگاه در صورت هوشمندی دستگاه ، دسترسی به ناهنجاری به فناوری مهندسی بافت عصبی به امپراتوری های ارگانیک یا 300-1000 تحقیق در جامعه کمک می کند. غول گاز موجود در این سیستم همچنین دارای سپرده گازهای عجیب و غریب خواهد بود.

      با تنظیم موضع کشتی علمی به منفعل و هدایت آن در اطراف نگهبان ، می توان از آواتار فاسد جلوگیری کرد. این رویکرد اجازه استعمار جهان گایا را نمی دهد اما اجازه می دهد تا پاداش تحقیق ادعا شود.

      اگر یک آرایه فرستنده به پایان رسیده باشد ، سیستم مسکونی را می توان مشاهده کرد که آواتار فاسد شده دیده می شود اما تا زمانی که سیستم از طریق کرم چاله وارد نشود ، نمی توانید با درایوهای پرش وارد شوید.

      بر خلاف سایر نگهبانان ، در صورت نصب DLC مورد نیاز ، آواتار فاسد همیشه حضور خواهد داشت. سیستم آن فقط از طریق کرم چاله قابل دسترسی است که حتی در صورت غیرفعال بودن کرم ها در راه اندازی بازی ظاهر می شود.

      در اتوپیا DLC آواتارهای فاسد شده نیز می توانند به مدت 10 سال پس از خرابی های کفن ظاهر شوند. آنها آمار مشابهی دارند اما پس از شکست ، هیچ پاداش اعطا نمی کنند.

      tiyanki matriarch [править |править ко]

       فقط با DLC Stars Distant در دسترس است.

      یک سیستم تصادفی در کهکشان با دنیای گایا و یک دنیای قابل سکونت دیگر در محل زندگی تیانکی ، عضو بزرگتر گونه ها و تنها کسی که هنگام نزدیک شدن تهاجمی است ، خواهد بود. ماتریارچ دارای دو سلاح است - یکی که زره پوش را نادیده می گیرد و-75 ٪ آسیب در برابر سپر و یکی را که به هر دو سپر و زره وارد می شود ، خسارت می کند. همچنین دارای زره پوش قابل توجهی و بدنه بسیار بالا اما هیچ سپر و در نتیجه باید با سلاح های انرژی درگیر شود.

        • +10 ٪ نرخ آتش +4 شانس ضربه زدن
فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دلیله نمازی بازدید : 54 تاريخ : پنجشنبه 18 خرداد 1402 ساعت: 0:14